Πολιτική Επιστροφών & Αλλαγών

Ο πελάτης κατά την παραλαβή του προϊόντος που αγόρασε έχει το δικαίωμα να το δοκιμάσει και οφείλει να ελέγξει εάν αντιστοιχεί στην αρχική του παραγγελία.

Εάν ο πελάτης επιθυμεί αλλαγή ή επιστροφή προϊόντος έχει το δικαίωμα να το κάνει μέσα σε διάστημα 14 (δεκατεσσάρων) ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία αποστολής, η οποία αναγράφεται στο δέμα της αρχικής του παραγγελίας.

Πριν την αποστολή, ο πελάτης πρέπει να μας ενημερώσει είτε τηλεφωνικά  στο 2421021612, για άμεση επικοινωνία, είτε ηλεκτρονικά στο [email protected]. Στο mail θα πρέπει να καταγραφεί το ονοματεπώνυμο, ο αριθμός της παραγγελίας και ο κωδικός του έκαστου προϊόντος καθώς και τι επιθυμεί: αλλαγή με άλλο προϊόν (νούμερο, χρώμα, κωδικός νέου προϊόντος) ή επιστροφή χρημάτων.

Μετά την ολοκλήρωση της επικοινωνίας με εμάς, θα λάβετε έγκριση είτε τηλεφωνικά είτε μέσω e-mail. Στη συνέχεια:

  • Συσκευάζετε κατάλληλα το δέμα με το επιστρεφόμενο είδος ( ή είδη )
  • Συμπληρώνετε πάνω στο δέμα τη διεύθυνση επιστροφής: ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ OGGI, Δημητριάδος 201-205, Τ.Κ. 38221, Βόλος, +30 24210 21612.
  • Πηγαίνετε σε μια από τις συνεργαζόμενες εταιρίες μεταφορών και παραδίδετε το δέμα.

Η αποστολή του προς επιστροφή προϊόντος γίνεται με την συνεργαζόμενη με το OGGI εταιρεία courier, δηλαδή την ΕΛΤΑ COURIER, με την ένδειξη ‘Χρέωση Παραλήπτη’.

Σε περίπτωση άσκησης του δικαιώματος υπαναχώρησης, τα έξοδα αντικαταβολής και μεταφορικών της παραγγελίας επιβαρύνουν τον πελάτη και δεν επιστρέφονται. 

ΠΡΟΣΟΧΗ

Μπορεί να γίνει επιστροφή του προϊόντος εφόσον είναι αχρησιμοποίητο και στην αρχική του κατάσταση. Δεν επιστρέφονται προϊόντα στα οποία έχει αφαιρεθεί το ταμπελάκι, έχουν χρησιμοποιηθεί, πλυθεί ή σε μαγιό που έχει αφαιρεθεί η αυτοκόλλητη προστατευτική ταινία. Τα υποδήματα και τα αξεσουάρ πρέπει να έχουν τα αρχικά τους κουτιά ή την εκάστοτε συσκευασία. Είναι επίσης απαραίτητο να υπάρχει και η απόδειξη αγοράς.

Για λόγους υγιεινής δεν επιστρέφονται και δεν αλλάζονται αρώματα, κάλτσες, καλσόν, εσώρουχα.

Εφόσον δεν τηρούνται οι παραπάνω προϋποθέσεις, το κατάστημα έχει δικαίωμα να μη δεχτεί την επιστροφή του προϊόντος. Στην προκειμένη περίπτωση τα έξοδα νέας αποστολής επιβαρύνουν τον πελάτη, ο οποίος μπορεί να επιλέξει αν επιθυμεί διαφορετική εταιρεία courier ή να το παραλάβει αυτοπροσώπως από το φυσικό μας κατάστημα.

 

Α. Αν ο πελάτης επιθυμεί αλλαγή.

Η αποστολή του προς επιστροφή προϊόντος γίνεται με την συνεργαζόμενη με το OGGI εταιρεία courier, δηλαδή την ΕΛΤΑ COURIER, με την ένδειξη ‘Χρέωση Παραλήπτη’.

Μόλις παραλάβουμε το δέμα σας γίνεται η αποστολή του νέου ή νέων προϊόντων που επιλέξατε.

  1. Για τις εκτελεσμένες παραγγελίες που το κόστος αγοράς ήταν ίσο ή μεγαλύτερο των 60 ευρώ, η πρώτη αλλαγή μέρους ή ολόκληρης της παραγγελίας είναι δωρεάν για όλη την Ελλάδα και ανεξαρτήτως τιμής του προς αλλαγή προϊόντος/ων.

Εάν υπάρχει διαφορά στην τιμή του νέου προϊόντος, η πληρωμή αυτή γίνεται με την ίδια διαδικασία της αρχικής αγοράς του: με αντικαταβολή κατά την παράδοση, ή με κατάθεση στους τραπεζικούς λογαριασμούς μας, τους οποίους θα βρείτε παρακάτω.

  1. Για τις εκτελεσμένες παραγγελίες που η αξία αγοράς των προϊόντων ήταν μικρότερη των 60 ευρώ, η πρώτη αλλαγή μέρους ή ολόκληρης της παραγγελίας, ανέρχεται στα 5 ευρώ και στα 7 ευρώ για κάθε επόμενη αλλαγή προϊόντος/ων της ίδια παραγγελίας.

Εφόσον ο πελάτης επιθυμεί η επιστροφή να γίνει με άλλη εταιρεία courier από αυτή που συνεργαζόμαστε το κόστος επιστροφής θα επιβαρύνει εσάς.

Τέλος, η αλλαγή μπορεί να γίνει άμεσα με επίσκεψη στο φυσικό μας κατάστημα. Η διεύθυνση του καταστήματος μας είναι:

OGGI: Δημητριάδος 201-205, Τ.Κ. 38221, Βόλος.

Για παραγγελίες εκτός Ελλάδος τα μεταφορικά έξοδα επιβαρύνουν τον πελάτη όπου και επιλέγει και τη μεταφορική εταιρεία που επιθυμεί.

Πώς να υπολογίσω τη διαφορά στη τιμή σε περίπτωση αλλαγής όταν υπάρχει κάποια προσφορά ή εκπτώσεις;

  • Στην περίπτωση που ένα προϊόν έχει αγοραστεί με κάποια προσφορά ενώ την περίοδο που ζητείται η αλλαγή του η προσφορά έχει λήξει, τότε το επιστρεφόμενο προϊόν υπολογίζεται με την τιμή που αγοράστηκε ενώ το νέο προϊόν με την τιμή που έχει την ημέρα της αλλαγής.
  • Στη περίπτωση που ένα προϊόν έχει αγοραστεί στην αρχική του τιμή ενώ η αλλαγή του πραγματοποιείται σε περίοδο εκπτώσεων, τότε και τα δύο προϊόντα υπολογίζονται με τα αντίστοιχα ποσοστά των εκπτώσεων.

Β. Αν ο πελάτης επιθυμεί επιστροφή μέρους ή ολόκληρης της παραγγελίας.

Εάν επιθυμείτε την ακύρωση μέρους ή ολόκληρης της παραγγελίας μετά την παραλαβή των προϊόντων, θα χρειαστεί νας μας ενημερώσετε εντός 14 (δεκατεσσάρων) ημερολογιακών ημερών, από την ημερομηνία παραλάβης της πρώτης παραγγελίας σας. Σε περίπτωση δεύτερης, τρίτης κτλ αλλαγής αρχικής παραγγελίας, οι 14 ημέρες μετρούν από την ημέρα της πρώτης (1) παραγγελίας. Μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο 2421021612, είτε ηλεκτρονικά στο [email protected].

Για τις επιστροφές προϊόντων που επιθυμείτε να ασκήσετε το δικαίωμα υπαναχώρησης, τα έξοδα αποστολής και αντικαταβολής επιβαρύνουν τον πελάτη και δεν επιστρέφονται.

Διευκρινίζεται πως η επιστροφή γίνεται είτε με δικό σας μέσο και κόστος εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα της σχετικής ως άνω Δήλωσής σας για Υπαναχώρηση (είτε το επιστρέφετε εσείς στο σημείο που σου υποδεικνύουμε, είτε το αποστέλλετε με κάποιο μεταφορέα). 

Εάν πραγματοποιήσετε επιστροφή με την ELTA Courier & την ένδειξη “Χρέωση Παραλήπτη“, τα έξοδα επιστροφής είναι 3.00 ευρώ, επιβαρύνουν τον πελάτη και αφαιρούνται από το τελικό ποσό επιστροφής.

*Σε περίπτωση επιστροφής παραγγελίας (αζήτητη ή απαράδεκτη) η οποία έχει εξοφληθεί με την ολοκλήρωση της , θα αφαιρούνται τα έξοδα αποστολής & επιστροφής 6€ από το τελικό ποσό της επιστροφής χρημάτων.

*Σε περίπτωση επιστροφής αλλαγής (αζήτητη ή απαράδεκτη) θα αφαιρούνται τα συνολικά έξοδα αποστολών, επιστροφών και αντικαταβολής 8€ από το τελικό ποσό της επιστροφής χρημάτων.

Μετά την παραλαβή και τον έλεγχο, θα σας επιστρέψουμε τα χρήματά σας στον τραπεζικό σας λογαριασμό που θα μας γνωστοποιήσετε, εντός 7 (επτά) ημερολογιακών ημερών ή τα χρήματά σας θα πιστωθούν για οποιαδήποτε νέα παραγγελία επιθυμείτε.

Όλες οι επιστροφές χρημάτων πραγματοποιούνται από τις τράπεζες Πειραιώς,Eurobank, Εθνική, Αττικής.

*Σε περίπτωση που επιθυμείτε επιστροφής χρημάτων σε διαφορετικές τράπεζες από τις συνεργαζόμενες με το OGGI , τυχόν διατραπεζικά έξοδα επιβαρύνουν τον πελάτη.

Γ. Επιστροφή Ελαττωματικών Προϊόντων

Το κατάστημά μας οφείλει να συσκευάζει όλα τα προϊόντα με τον καλύτερο δυνατό τρόπο ώστε να φτάσουν στον προορισμό τους χωρίς φθορές. Επίσης σε πολύ σπάνιες περιπτώσεις υπάρχει περίπτωση να παραλάβετε εμπόρευμα με κάποιο εμφανή κατασκευαστικό ελάττωμα. Στην περίπτωση αυτή ο πελάτης έχει κάθε δικαίωμα να ζητήσει αντικατάσταση του προϊόντος.

Εφόσον διαπιστωθεί κάποιο από τα παραπάνω προβλήματα, ο πελάτης οφείλει να επικοινωνήσει άμεσα με e-mail στο [email protected]. ή τηλεφωνικά στο 2421021612 (Δευτέρα – Σάββατο: 9:00 – 14:00 & Τρίτη, Πέμπτη, Παρασκευή: 17:00 – 21:00), και εμείς έχουμε την υποχρέωση να αντικαταστήσουμε το ελαττωματικό προϊόν με ένα νέο ίδιο εφόσον υπάρχει διαθέσιμο ή με κάποιο άλλο που θα επιλέξει ο πελάτης.

Δεν θεωρούνται ελαττωματικά προϊόντα που έχουν περάσει 14 ημερολογιακές μέρες από την αγορά τους, είτε δεν έχουν ακολουθήσει τις αναγραφόμενες οδηγίες χρήσης και πλυσίματος. Επίσης θα πρέπει το εμπόρευμα να συνοδεύεται απαραίτητα με την πρωτότυπη απόδειξη / τιμολόγιο αγοράς.

Να σημειωθεί ότι η επιχείρηση έχει το δικαίωμα να επιστρέψει τα προϊόντα στον κατασκευαστή για έλεγχο, ώστε να διευκρινιστεί αν το ελάττωμα είναι κατασκευαστικό ή όχι. Αυτό βέβαια απαιτεί κάποιο χρονικό διάστημα περαιτέρω των 10 εργάσιμων ημερών. Ταυτόχρονα όμως θα προσπαθήσουμε να ενημερώνουμε τον πελάτη για την εξέλιξη της διαδικασίας το συντομότερο δυνατό.

Στην περίπτωση, κατά την οποία για οποιοδήποτε λόγο η αντικατάσταση του ελαττωματικού προϊόντος (με άλλο ίδιο ή διαφορετικό) δεν αποτελεί επιλογή του αγοραστή, δύναται να επιστραφεί το χρηματικό ποσό που δαπανήθηκε για την ακυρωθείσα αγορά. Ο τρόπος επιστροφής του καθορίζεται σε συνεννόηση με το κατάστημα και γίνεται κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό.

Η διαδικασία επιστροφής του ελαττωματικού προϊόντος και αποστολής του νέου επιβαρύνει το κατάστημά μας.

Εφόσον ο πελάτης επιθυμεί η επιστροφή γίνει με άλλη εταιρεία courier από αυτή που συνεργαζόμαστε το κόστος επιστροφής θα επιβαρύνει εσάς.

Συνεργαζόμενες Τράπεζες:

ΤΡΑΠΕΖΑ EUROBANK:

IBAN: GR3802600780000410200597770
ΔΙΚΑΙΟΥΧΟΣ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥ: ΑΛΕΞΙΟΥ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ

ΤΡΑΠΕΖΑ ΕΘΝΙΚΗ:

IBAN: GR6001102010000020140481563
ΔΙΚΑΙΟΥΧΟΣ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥ: ΑΛΕΞΙΟΥ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ

ΤΡΑΠΕΖΑ ΑΤΤΙΚΗΣ:

IBAN: GR2801603650000000085011081
ΔΙΚΑΙΟΥΧΟΣ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥ: ΑΛΕΞΙΟΥ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ

ALPHA BANK:

IBAN: GR4701403100310002002032590
ΔΙΚΑΙΟΥΧΟΣ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥ: ΑΛΕΞΙΟΥ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ

ΤΡΑΠΕΖΑ ΠΕΙΡΑΙΩΣ:

IBAN: GR7901726100005610057035839
ΔΙΚΑΙΟΥΧΟΣ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥ: ΑΛΕΞΙΟΥ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ